Σε εργασίες αποψίλωσης των χόρτων στον περιβάλλοντα χώρο του Κέντρου Υγείας Κάτω Αχαΐας προχώρησαν συνεργεία της αντιδημαρχίας Πρασίνου και Περιβάλλοντος του Δήμου Δυτικής Αχαΐας. Παράλληλα έγινε και κλάδεμα των δέντρων που υπάρχουν εντός του χώρου.
Οι εργασίες συνεχίζονται σε άλλους κοινόχρηστους και κοινωφελείς χώρους σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες. Οι ανάγκες είναι μεγάλες, καθώς λόγω των συνεχών βροχοπτώσεων υπάρχει ανάπτυξη της βλάστησης.
