Εργασίας αποψίλωσης και κλαδέματος στον περιβάλλοντα χώρο του Κέντρου Υγείας Κάτω Αχαΐας

Σε εργασίες αποψίλωσης των χόρτων στον περιβάλλοντα χώρο του Κέντρου Υγείας Κάτω Αχαΐας προχώρησαν συνεργεία της αντιδημαρχίας Πρασίνου και Περιβάλλοντος του Δήμου Δυτικής Αχαΐας. Παράλληλα έγινε και κλάδεμα των δέντρων που υπάρχουν εντός του χώρου.

Οι εργασίες συνεχίζονται σε άλλους κοινόχρηστους και κοινωφελείς χώρους σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες. Οι ανάγκες είναι μεγάλες, καθώς λόγω των συνεχών βροχοπτώσεων υπάρχει ανάπτυξη της βλάστησης.

Μοιραστείτε το:

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν επίσης:

Αναζήτηση

Search

Πρόσφατα νέα

Εγγραφή στο Newsletter

Θέλετε να λαμβάνετε ενημερώσεις στο email σας για τις δράσεις και τα νέα του Δήμου μας; Γράψτε το email σας στο παρακάτω πεδίο και πατήστε «Εγγραφή».

Κύλιση στην κορυφή

Ημερολόγιο Εκδηλώσεων